Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
Sendt: 11 December 2008 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
JEg har en ældre integreret stereoforstærker stående (Pioneer A-X30) som jeg godt kunne tænke mig at bruge til et minianlæg. Den ene udgang lyder desværre dårligt. - Den forvrænger enormt meget så snart man bare skruer 10 procent op for volumen. Er det bare en død effektransistor eller skal det mere til? Og er det til kun at skifte effektransistorerne?
Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
Sendt: 22 December 2008 kl. 01:09 | IP-adresse registreret
er mere eller mindre kommet frem til, at løsningen bliver en ny Hitachi HA1397. Det ser ud til at være en rimelig udbredt chip. Jeg har fundet en enkelt netforhandler her i Danmark, men er der nogen der kender en god forhandler af denne slags elektronik i Købehavn/Roskildeområdet? Er lige flyttet til øen, så er lidt langt fra min lokale elektronikpusher i Midtjylland.
Takker for det, men fandt et sted jeg kunne få dem til 35 kr. :) Det blev så 160 kr med det hele for 2, men det er også fint nok. Så kan jeg hygge mig lidt med det i julen.
Tror I det ville give noget at fitte den med nogle større lytter og evt. trafo?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum