Forfatter |
|
meiers Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 42
|
Sendt: 12 December 2008 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fået tilbudt 1: Denon PMA2000IVRm + DCD 1450 AR + QED QUNEX REFERENCE kabel til 4500,- 2: Cambridge Azur 840a v1 + Azur 640c v1 også til 4500,- De skal spille på et sæt b&w DM604 s1 ... Jeg SKAL beslutte mig !! ellers bliver jeg skør ...
|
Til top |
|
|
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
Sendt: 12 December 2008 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha, kender det vist kun alt for godt  Har du ikke mulighed for at lytte? Det er trods alt dig der skal leve med det. Ellers må du jo prøve at google produkterne lidt. Eneste jeg kan sige er at de der Cambridge plejer vist at blive omtalt som værende rimelig gode. Men prøv nu om ikke du kan lytte lidt før du køber. Ellers kan man hurtigt købe sig fattig i noget man ikke bliver tilfreds med alligevel. Om ikke andet så prøv at lytte til noget lignende i Klubben. Mvh. l´Blundt
|
Til top |
|
|
meiers Forum Bruger

|
Sendt: 12 December 2008 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke mulighed for at høre delene på mine højtalere - så nej ikke lige og det er svært når man lige er ude ved en så høre man det ene anlæg på et sæt højtalere i en type rum osv osv så er det alligevel svært at bedømme ...
Derfor stoler jeg sgu nok lidt på reviews osv fra folk der har hørt begge dele i et smmenligneligt set up eller noget ala det :-)
Jeg har googlet en del på den men bliver ikke klogere -
he he - der kan hurtigt å ret ange timer med at google dit og dat ...
|
Til top |
|
|
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
Sendt: 12 December 2008 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du kigget på Audioreview om der er nogen der har skrevet om dem derinde? Plejer jeg selv at bruge da der kan være mange anmeldelser af samme produkt derinde.
Alternativt tror jeg du bliver nødt til at slå koldt vand i blodet og vente til du kan høre nogle ting derhjemme eller måske finder noget bedre. Kan være svært, men man bliver sjældent tilfreds når man køber hifi for hutigt. 4.5k er jo ikke få penge, slet ikke i denne tid.
Og husk nu at butikkerne snart begynder deres vinter-udsalg.
Mvh. l´Blundt
|
Til top |
|
|
Morten A Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 869
|
Sendt: 12 December 2008 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender ikke pma2000IVRm men går ud fra der er tale om en 2000R eller 2000EA?
Ville nok selv vælge Cambrige 840 v1 da bare bare er en gennemført forstærker, men har kun hørt v2 udgaven.
Men det er vel rimelig nemt at høre begge på samme ht i samme forretning når det er produkter Klubben føre. Har selv hørt begge forstærkere (840 v2 og pma2000EA) hos Hifiklubben på Åboulevard. Der er stor forskel på lyden, men det er nok en smags sag hvad man bedst kan lide.
|
Til top |
|
|
Morten A Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 869
|
Sendt: 12 December 2008 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
..syntes i øvrigt det lyder som et par gode tilbud
|
Til top |
|
|
meiers Forum Bruger

|
Sendt: 12 December 2008 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå det blev sku denon sættet - der er kanon flot og velholdt ikke en eneste rids ..er ved at sætte det til nu ..så må vi se ( høre :) hvordan det lyder ...
Forresten er det lige meget hvordan man kobler højtalerne til bag på ?? Og er der nogen der lige har et link til hvordan man bi wire rigtigt ...
|
Til top |
|
|
benaol Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 72
|
Sendt: 01 Januar 2009 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville vælge Cambridge der jeg bedre kan lide dens varme lyd istedet for Denon som jeg syntes er alt for lys i lyden, men som de andre skriver lyt til dem først inden du bestemmer dig, har selv Cambridge Azur 640c v2 cd afspiller og syntes den lyder fantastisk til pengene.
|
Til top |
|
|
meiers Forum Bruger

|
Sendt: 02 Januar 2009 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja nu blev det denon sættet ... men jeg vil give ret i det måske er lidt "lyst/skarpt" i lyden - nok ikke den bedste kombi med B&W 604 ..
Diskanten kan godt være liiiige lovlig gennemtrængende ..
Såeee det kan ske der skal skiftes lidt ud :-)
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 02 Januar 2009 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej. Det er ikke ligemeget hvordan man kobler højttalerkablerne til. Minus til minus og plus til plus.
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 02 Januar 2009 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
meiers skrev:
Nå det blev sku denon sættet - der er kanon flot og velholdt ikke en eneste rids ..er ved at sætte det til nu ..så må vi se ( høre :) hvordan det lyder ...
Forresten er det lige meget hvordan man kobler højtalerne til bag på ?? Og er der nogen der lige har et link til hvordan man bi wire rigtigt ...
|
|
|
tillykke med nyerhvervelserne, så mangler du bare at flashe dit setup herinde  __________________ mvh
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 02 Januar 2009 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan Her kan det gøres. Hvis du har bi-wire kabel skal det bare i.
|
Til top |
|
|