Bruger siden: 02 Februar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 303
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
Hvordan sikrer man god lyd på et tunerkøb? Er Hifiklubbens to produkter tilstrækkeligt gode eller skal man højere op? Kan de ekstra penge betale sig - får man value for money i tunere eller er lyden alligevel så ringe at det er ligemeget?
Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2159
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
Thulemanden skrev:
Hvordan sikrer man god lyd på et tunerkøb? Er Hifiklubbens to produkter tilstrækkeligt gode eller skal man højere op? Kan de ekstra penge betale sig - får man value for money i tunere eller er lyden alligevel så ringe at det er ligemeget?
Hvis jeg skulle købe en tuner ville jeg nok købe en brugt for få hundrede kr og supplere med en DAB tuner af en art. Hvis jeg skulle købe en rigtig god tuner ville jeg nok købe:
Den har det hele, men koster også 3000 kr. Den har både DAB og FM, så du nøjes med et apparat. Jeg har selv to tunere, men bruger i praksis kun DAB tuneren, da den har fornem lyd, og man bliver hurtigt vant til de genre specifikke kanaler. Overvej hvordan 'DAB signalet er hvor du bor.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum