| Sendt: 23 Marts 2004 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Lyden er dejlig varm og detaljeret. Den er meget strømstærk og trækker stort set alt. Det er Nelson Pass konstruktion med 94ooouf.
Helt klart en effektforstærker hvor man får meget for pengene (og så syntes jeg den er super flot med sine store køleribber). Har lige d.d. været i HIFI klubben for at købe nyt kabel, og her blev jeg anbefalet TARA LABS NEXA kabel til den nette sum af 79,- pr. meter og det gav helt klart mere bund samt en forbedret mellemtone (rent kobber kabel).
Der er også en storebror der hedder PA7E-2 som har flere watt og mere strømstærk men efter min mening ikke nødvendig til alm. HIFI brug i alm. størrelse stue.
Husk af der er forskel på PA5E og PA5E-2, hvor man i "2" modellen har mulighed for at sætte et skærmet stømkabel samt 2 sæt højttaler udgange til bi-wiring.
Hvis økonomien er der ville jeg tage to stk. af PA5E-2 og bruge en til bas og en til mellemtone og diskant, og der skal være plads til dem da de afgiver en del varme dvs. at de skal stå frit uden at der er noget oven på.
Håber at det var svar nok eller skriver du bare igen.
mvh. Henrik300
|