Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 20:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: luxman c03 m03 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jan Jespersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

jeg er stor luxman fan men jeg har for nylig købt for og efekt c03 m03 men men ak bas mangler lydbilled og værst der er ik huligennem mine højtaler er jamo j152 de er 100w og forstærker sættes c03 m03 er jo på helle 200w hvorfor kikser det mon signal kapel er prism 11 tara interconnect by tara labs inc us pat.nr.5033091 og højtaler kabel ø5mm uden isolering med iso måler de 6 mm  dit signal kabel der er nævnt er sat mellem c03 og m03 fra cd bruger jeg supra signal kabel eff-1   mon der findes en forklaring el var og er c03 m03 bare ik godt det er det jeg vil . have svar på venlig hilsen luxjan
Til top Vis Jan Jespersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Jespersen

KentNO1
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: København
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

De Jamo højttalere, er jo ikke ligefrem noget at råbe hurra for.  Så prøv Luxman sættet af på et par  bedre højttalere.

Det er et fint Luxman sæt, men det har jo omkring 25 år på bagen. Så  ladelytterne i forstærkeren kan være trætte/færdige.  Har selv haft en forstærker, hvor ladelytterne var meget trætte. Når man skruede lidt op, var bassen meget slap og fraværende.

Et fuldt fungerende sæt C03 og M03, fortjener nogen højttalere, der er meget (MEGET) bedre, end de Jamo J152.
Til top Vis KentNO1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KentNO1

Jan Jespersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

de jamo j152 er opgraderet i delfilter og der monteret basporte alt ang basporte har jeg fået beregnet af en ekspert på alt andet luxman spiller de total godt fks har jeg int l 11 fra år 78 og l 435 og l430 alt i alt køre det okay med disse intigret men det jeg helt konkret vil  vide er om nogen har erafaringer med m03 og c03 var det godt kram el ej    hvordan  m lydbilled opløsning luft i lyden  bass stram tør  osv  mellem tone ect   ps man kan se mine højtaler i vinitage forum her under luxman        mvh luxjan                                                                                                                                                                          
Til top Vis Jan Jespersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Jespersen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes