Bruger siden: 16 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 369
Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
Hej.
Jeg står og er ved at bestille et audiotrak prodigy hifi lydkort. Men inden jeg bestiller har jeg lige et spøgsmål. Jeg har et creative x.fi xtremegamer kort nu. Så det jeg ville høre om, var om jeg vil få stor forbedring i lyden. Det skal kun bruges til stereo og tænkte derfor at det kort som jeg er ved at bestille ser rigtig godt ud til det formål.
Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
Jeg er sikker på, at du vil opleve en tydelig forbedring. Når du kun skal have stereo, kunne du jo også overveje Prodigy Cube i stedet - den har fået rigtig gode udtalelser med på vejen...
Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
Det er en Digital til Analog Converter. Du kan evt. tage et kig på en Prodigy Cube eller en DacMagic. Jeg ved at XS-sound forhandler Prodigy Cube og den skulle have fået næsten lige så god kritik som DacMagic som forhandles af Hifi Klubben.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum