| Forfatter |
|
sirhish Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 Januar 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 545
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også en replika af en flot designerstol, den kostede ca. 10% af den ægte vare, var det billigt?
|
| Til top |
|
| |
sirhish Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 Januar 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 545
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da et super godt svar på mit spørgsmål..... takker mange gange....
|
| Til top |
|
| |
jacob steen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke andet end at Xindak advarer imod at handle der.
De sælger åbenbart kopiprodukter, ifølge Xindak.
Hvis du lægger mærke til det, er der nogle af produkterne, der ikke er de samme som dem du finder på Xindaks hjemmeside.
http://www.xindak.com/en-us/choice_brand.htm
__________________ Mvh. Jacob
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mercury: Det kommer jo helt an på hvad grunden til dit køb af dette replika var  sirhish: Nogle af de kabler der ligner også YYW(mener jeg de hedder) rigtig meget. Og prisen er identisk. Prøv at søge på dem herinde, da der har været en lang tråd om dem. De spiller faktisk helt ok, og finishen er jo super  Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne egentlig være sjovt at lave et shootout imellem en kopivare og den ægte vare, og se om kopien falder igennem i blindtest.
Men hvem vil være prøvekaniner?
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg bestilte et Xindak Ht kabel her i DK,pile-retningen var godt nok forkert så jeg retunerede det .....man skal vel há hvad man betaler for:-) Så besluttede jeg mig for at satse og bestilte det samme kabel fra NY-sound .com(Trods Xindaks advarsler),det skulle gerne ankomme en af de nærmeste dage.Så for vi at se om det er af samme kvalitet som det jeg købte i DK.
Jeg kontaktede Ny-sound og spurgte om deres kabler havde den samme defekt,og det svarrede de ja til,så det kunne jo godt tyde på at de får dem det samme sted som den danske leverandør......Kan godt leve med at pile-retningen er forkert nu når jeg får dem til under halv pris __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kinesiske kopier af kinesiske produkter, der er da virkeligt sjovt.
carcass pileretningen var forkert, det er også morsomt.
Hifi har efterhånden fået sin helt særegne humor.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|

Mvh.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
André Jensen skrev:
Kinesiske kopier af kinesiske produkter, der er da virkeligt sjovt. carcass pileretningen var forkert, det er også morsomt. Hifi har efterhånden fået sin helt særegne humor. |
|
|
Pile-retning i forhold til at der er spader i den ene ende og bananer i den anden....og ja mange siger at det med pile-retning er voodoo,men ikke på xindak kabler kan jeg godt skrive under på.
Da kablerne vendte så pile retningen var rigtig,var lyden meget irreterende i toppen og bassen mudrede lidt.....det faldt totalt til ro da jeg vendte dem mod pile-retningen og med bananerne i forstærker enden. __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
André Jensen skrev:
Kinesiske kopier af kinesiske produkter, der er da virkeligt sjovt.
carcass pileretningen var forkert, det er også morsomt.
Hifi har efterhånden fået sin helt særegne humor. |
|
|
Jeg har nogle strømkabler fra Xindak, som jeg er rimelig sikker på ikke er kopier. De virker nemlig. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Friisand Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 05 Marts 2010 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
carcass skrev:
André Jensen skrev:
Kinesiske kopier af kinesiske produkter, der er da virkeligt sjovt. carcass pileretningen var forkert, det er også morsomt. Hifi har efterhånden fået sin helt særegne humor. |
|
|
Pile-retning i forhold til at der er spader i den ene ende og bananer i den anden....og ja mange siger at det med pile-retning er voodoo,men ikke på xindak kabler kan jeg godt skrive under på.
Da kablerne vendte så pile retningen var rigtig,var lyden meget irreterende i toppen og bassen mudrede lidt.....det faldt totalt til ro da jeg vendte dem mod pile-retningen og med bananerne i forstærker enden.
|
|
|
Jeg købte FS-2 hos NYsound for et par år siden og de lyder fint. Men du siger altså at de skal vendes så spaderne er mod forstærkersiden...skal jeg forstår det sådan? Jeg har godtnok skiftet spaderne ud med bananer da de ikke kunne favne mine meget Aurum Cantus' meget kraftige terminaler!
Det må jeg lige eksperimentere lidt med! __________________ Gert Friis
|
| Til top |
|
| |
shotty Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 170
|
| Sendt: 15 Marts 2010 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser lige med her.
Har selv Xindak Fs-1, og de vender: Bananerne i forstærkeren/Spaderne i Højttalerne (med pilene). Men Carcass du vender spaderne i forstærkeren
eller hvad? Jeg kunne jo også bare lige prøve, men det er lidt biks med mit set-up pt :-)....
MVH
Shotty
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 07:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
shotty skrev:
Ser lige med her. Har selv Xindak Fs-1, og de vender: Bananerne i forstærkeren/Spaderne i Højttalerne (med pilene). Men Carcass du vender spaderne i forstærkeren eller hvad? Jeg kunne jo også bare lige prøve, men det er lidt biks med mit set-up pt :-)....
MVH Shotty |
|
|
Det hele endte med at jeg sendte kablerne tilbage og købte nogle hos Ny-sound.com i stedet.På disse kabler er pileretningen rigtig og bananerne sidder i forstærker-enden præcis som det er meningen at de skal.
Jeg kan så også fortælle at de lyder som de skal og "bygge kvaliteten" er også helt den samme,så kopivare?....næppe! __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |