| Sendt: 11 Marts 2010 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg skal ærligt indrømme at jeg ved meget lidt om anlæg og af samme grund henvender jeg mig herinde for at få lidt hjælp. Jeg skal inden længe have købt noget anlæg til stuen og jeg har besluttet mig for hvilke højttalere og hvilken sub jeg skal have. Det bliver to stk. Scandyna Minipod højttalere og ét stk. Scandyna Minibass subwoffer. Jeg ved flere af jer sikkert vil rynke på næsen af de ting, men dem er jeg nu engang faldet for - og ja, jeg har hørt dem :)
Jeg skal have en forstærker der kan håndtere signalet fra mit fjernsyn, min Xbox360 (ej med HDMI, men med mulighed for toslink) og en Squeezebox Duet - altså ingen cd-afspiller, radio eller lign. Den må gerne være i et lettere anonymt design, gerne mørk/sort og kan man evt. selv konfigurere hvad der står i displayet (hvis den overhovedet skal have et sådant), så gør det intet.
Mit budget er på omkring 5-6.000,- for selve forstærkeren. Hvis det evt. er noget jeg kan købe i Hifi Klubben i forbindelse med højttalere og subwoofer, så vil det selvfølgelig ikke gøre noget, prisen burde kunne presses.
Jeg håber nogen herinde har nogen forslag.
P.s. skulle dette have været under digital forstærker, så beklager jeg meget og håber nogen kan flytte den.
Mvh Simon, Århus
|