| Sendt: 09 April 2010 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft ovenstående riaa, hos mig var den slank i lyden, fin hul igennem, god rytmik, stort og fint lydbillede og masser af instillings muligheder.
Min gik dog i stykker forholdsvis hurtigt efter kun 3 måneder, og en bekent af mig hans 324 begyndte at miste forbindelsen og skratte lidt i venstre kanal efter ca 1½ år.
Jeg er ikke selv den store fortaler for EAR, jeg havde også EAR 861 som futtede af efter precist 1 time og 12 minutter, SPRIT ny det stod cd displayet nemlig på da der kom en pæn røgsky op af den.
Jeg har haft EAR Acute cd, denne lød til gengæld stinkende godt og oplevede ingen problemer med den, ej heller min EAR forforstærker, men efter riaa og effekt røg så hurtigt valgte jeg at skille mig af med det, og det skal nævnes ALT udstyret var sprit nyt ikke demo, brugt eller noget.
Så jeg solgte alt mit EAR og det er ikke et mærke jeg vil vælge igen, ikke på grund af lyden men er bare ikke tryk ved holbarheden.
Mvh
JMJ __________________ Det første kvinder bliver døve på er øjnene.
Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
|