| Forfatter |
|
hifido Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har i min jagt på ny forforstærker, forelsket mig lidt i Mcintosh. Men overvejer nu, om det skal være en C-45 eller den lidt dyrere model C-46. Er der nogen, der har haft, eller har de pågældende versioner, der kan beskrive lyden, og evt. fordele og ulemper. Jeg kan ikke finde mange test, på nogen af modellerne, andet dem på McIntosh´ egen side, men det er nok kun de gode, der er lagt ud der...
På forhånd tak.....!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
ASML Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hifido.
Prøv eventuelt at se hvad folk skriver om de 2 forforstærkere på www.Audiokarma.org...
Her er en del beskrivelser af de forskellige produkter fra McIntosh fra privat brugere.
Endvidere er produktchefen fra McIntosh, Ron C. også aktiv på denne side og meget behjælpelig med beskrivelsen af de enkelte McIntosh produkter.
Mvh
ASML
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du overvejet C2300?
C45 er en multikanals forforstærker. Hvor C46 er ren stereo. Hvis du ikke agter at bruge multikanals. Hvorfor så ikke gå efter c2300? Den ville passe rigtig godt sound mæssigt til dine MCD500... __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
hifido Forum Bruger

|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
C-45 er en stereo forforstærker, men man har mulighed for at bruge den til muliti kanal audio formater. (hvad jeg har fået af vide, ved importøren) Grunden til, at den bliver overvejet, er at det bedste tilbud jeg har fået på Mcintosh produkter, er C-45´eren.
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt ville jeg mene den er i underkanten til din MCD500. Den kan sagtens spille en langt federe pre op  Bedste match er jo C500  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
hifido Forum Bruger

|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, måske...! Men den er nok også lige en kende dyrere. Og nu var der jo en anden, der rendte med min Onsdagslottopulje.... Hvad jeg dog havde kunne købe, af dejlige hifi produkter...uhhhmm
Nå, tilbage til virkeligheden. Men den 2300 du foreslår, er det noget du har hørt..? Ved Audio Art solgte en for 39.000 kr., så der må jo mindst være en dansk ejer, af modellen. Den kunne nok også købes, indenfor mit hifibudget, hvis bøfferne bliver mindre, og rødvinen erstattet med vand. 
|
| Til top |
|
| |
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifido skrev:
Ja, måske...! Men den er nok også lige en kende dyrere. Og nu var der jo en anden, der rendte med min
Onsdagslottopulje.... Hvad jeg dog havde kunne købe, af dejlige hifi produkter...uhhhmm
Nå, tilbage til virkeligheden. Men den 2300 du foreslår, er det noget du har hørt..? Ved Audio Art solgte en for 39.000 kr., så
der må jo mindst være en dansk ejer, af modellen. Den kunne nok også købes, indenfor mit hifibudget, hvis bøfferne bliver
mindre, og rødvinen erstattet med vand.  |
|
|
He he, et velkendt dilemma
|
| Til top |
|
| |
bassen01 Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hifido.
jeg har en C46 koblet til et sæt Mc1201 og det lyder ganske glimrende... Kan du til gengæld anbefale højttalere og cd til sættet ??
|
| Til top |
|
| |