Bruger siden: 24 April 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 24 April 2010 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
Er der nogen der ved hvor man kan få renset/efterset sin forstærker i københavn eller omegn. Har forgæves ledt på nettet. Bor i Valby. På forhånd mange tak fra Lene.
Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
Sendt: 26 April 2010 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
lenea skrev:
Er der nogen der ved hvor man kan få renset/efterset sin forstærker i københavn eller omegn. Har forgæves ledt på nettet. Bor i Valby. På forhånd mange tak fra Lene.
Skal forstærkeren have renset diverse kontakter der knaser, eller er der spildt bananlikør i elektronikken?
Bruger siden: 24 April 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 26 April 2010 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
Har prøvet at rense kontakterne. Sidst jeg forhørte mig hos en radioforhandler fik jeg beskeden at det ikke kunne svare sig at skille den ad. Men nu holder jeg meget af lyden (som den var) i min gamle A-717markII pioneer forstærker og vil forsøge mig på ovennævnte værksteder. Der er støj på begge højttalere i alle udgange, specielt ved lav volume. Måske har det ikke været en god ide at lade katten have fast soveplads på den i årevis...
Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
Sendt: 26 April 2010 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
Lyder umiddelbart som en volumeknap (volumepotentiometer), som skal have en god rensning - og at det (måske?) så bare er det. Det kan ethvert rigtigt radioværksted klare -
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum