| Sendt: 05 Maj 2010 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens
Jeg har tidligere haft mine tanker om fremtidigt setup i hjemme oppe at vnde i denne tråd.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=82338&K w
Jeg er dog i mellemtiden gået bort fra at det skal være surround men i stedet skal være ren stereo idet jeg for 95% vedkommende kun hører musik og radio.
Sonos har jeg anskaffet og det er sluttet analogt til et lille minianlæg indtil videre.
Jeg holder fast i højtalerne fra xtz 99.36 idet jeg endnu har til gode at høre noget der er bedre i mine ører i den prisklasse, og som samtidig er hvide.
Men hensyn til forstærker har jeg luret rigtig meget på xtz nye class a D3 forstærker idet den har digitale indgange og at jeg har en formodning om at den dac der sidder i den er bedre end den der måtte sidde i Sonos egne enheder.
Jeg har dog et lille men ved den xtz forstærker. DEN ER GODT NOK STOR. Jeg synes at mærker som Primare, Rotel og for den sags skyld Xindak har langt flottere forstærkere, men spørgsmålet er så om jeg efter jeres mening sætter for meget af det lydmæssige over styr ved at gå efter design til samme pris og så give afkald på en forstærker med dac, som den xtz har.
Jeg er virkelig i syv sind, idet jeg snart ikke kan vente længere, men på den anden side, sidder med en fornemmelse at det lydmæssigt nok ikke bliver meget bedre til den pris. Skal jeg give afkald på det visuelle?? Alternativer til den foreslåede forstærker modtages med åbne arme. Dog skal det siges at jeg egentlig helst vil have kun én ting stående nemlig en forstærker med indbygget dac, igen på grund af visuelt indtryk. Men jeg kan måske rykkes.
På forhånd tak for kommentarerne.
|