Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 00:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: FJernbetjening eller Forstærker ??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
domino
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2009
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 10 Maj 2010 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

Hej

Nu har jeg snart i 1 år sloges med at min fjernbetjening til min Kenwood forstærker KRF-V5050D ikke virker hver gang jeg trykker på en af knapperne, så jeg besluttede at købe en ny fjernbetjening til den, men problemet er det samme, chok siger jeg bare, hvordan kan det være, jeg har ALDRIG hørt om at det er forstærkeren som ikke vil modtage .

Er sikker på at fjernbetjeningen har været på gulvet flere gange og dermed måske ikke virker helt optimalt, men er også sikker på at forstærkeren ALDRIG har været tabt på gulvet, så hvordan kan dette være ???????????

Nogen som har en ide???Og kan det betale sig at få det lavet hvis det er rigtigt at det er den som galt med ??

mvh

Brian Pedersen

Til top Vis domino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af domino

CPH-R
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Maj 2010 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

Hvis du tager din mobil telefon, tænder for dets kamera, og så holder du fjernbetjeningen omme bag ved og trykker på diverse knapper på fjernbetjeningen, vil du hurtigt se om den sender signal ”et mobilt kamera viser ir som hvide blink i din mobil`s kamera” (smart ikk`)

Så kan du i alt fald konstaterer om det er modtageren ved forstærkeren eller fjernbetjeningen der skal kikkes på.

PS: hvis du har et ældre LCD tv kan det nogle gange forstyrre ir koder voldsomt…

domino
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Maj 2010 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

CPH-R skrev:

Hvis du tager din mobil telefon, tænder for dets kamera, og så holder du fjernbetjeningen omme bag ved og trykker på diverse knapper på fjernbetjeningen, vil du hurtigt se om den sender signal ”et mobilt kamera viser ir som hvide blink i din mobil`s kamera” (smart ikk`)

Så kan du i alt fald konstaterer om det er modtageren ved forstærkeren eller fjernbetjeningen der skal kikkes på.

PS: hvis du har et ældre LCD tv kan det nogle gange forstyrre ir koder voldsomt…

Takker.

Det ser ud til at begge fjernbetjeninger virker ok, der kommer små hvide lys glimt når jeg kigger på ir pæreren gennem mit mobil kamera.

Det kan faktisk god være at det er mit flad LCD skærm der driller som du siger, det er omkring samme tid jeg købte LCD TV at fjernbetjeningen begyndte at drille, er der noget man kan gøre ved dette , uden at skulle købe nyt LCD TV ???

mvh

brian Pedersen

domino
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Maj 2010 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

CPH-R skrev:

Glemte lige at spørge, hvis det er mit LCD TV , hvordan kan det så være at det ikke driller alt andet udstyr jeg har feks, Bluray afspiller-DVD optager-vhs afspiller ??

Nogen ideer ???

MVH
Brian

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes