Bruger siden: 27 Maj 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 19
Sendt: 27 Maj 2010 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
Jeg har en Marantz Integrated amplifier PM7000, den er bare gået død - lige pludselig da den spillede med 2 stk. Jamo 300R højtaler på ca. middel
volume. Lige pludselig gik den bare ud. Den kan dog stadig tænde, men den giver ikke en lyd fra sig. Nogen der har en anelse om hvad det kan
skyldes? Den er ca. 8-9 år gammel.
Dernæst jeg skal jo have en ny forstærker og her har jeg følgende i tankerne:
Bruger siden: 12 April 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 157
Sendt: 27 Maj 2010 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
Marantz'en hvis du spiller normalt, NAD'erne hvis det engang imellem skal være rigtig højt.
Men de er faktisk alle fine forstærkere, så det er nok lidt et spørgsmål om hvad du kan få de forskellige modeller til, brugtpriserne kan svinge noget.
Bruger siden: 16 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 259
Sendt: 27 Maj 2010 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
C372 skal ikke koste mere end 3000-3500. Med en 2 år på bagen... C372 er forbedret på mange punkter i forhold til C370. Så uden tvivl 372 hvis det skal være NAD
__________________ Nuforce & B&O
Jitter is something audiophiles worry about to make themselves feel superior to somebody who simply plugs an optical cable into his computer and enjoys music
Bruger siden: 09 November 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 214
Sendt: 28 Maj 2010 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
jeg ville uden tøven vælge marantz jeg har haft pm 7000 og pm 7200 rigtig vellydne forstærker jeg synes personligt af nad er ulden i lyden og lidt kedlige men det er jo min mening
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum