| Sendt: 27 December 2010 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
goddag
Jeg har snart givet op på mine forældres hifi, men tænkte at jeg lige ville give jer chancen inden håndklædet ryger helt i
ringen.
Sådan her ser deres setup ud: Jamo surround dvd, med 5 højtaler indgange. 5 små jamo satellit højtalere (1 til hver
indgang), samt 2 bose højtalere i et andet rum som er koblet til jamo dvd'en gennem en Rudolf Smith fordeler hvor de 2
front højtalere fra jamo'en er tilkoblet samt de 2 bose højtalere og 2 højtalerkabler der forbinder Rudolf Smith boksen med
Jamo dvd'en. Til sidst har de også 2 subwoofere; 1 jamo samt en bose, hvor jamo subwooferen går direkte i dvd'en, mens
bose subwooferen er tilkoblet de 2 bose højtalere.
Problemet ligger så i bose subwooferen da der kommer forfærdelig meget støj ud i højtalerne så snart denne er tilsluttet.
Man kunne så antage at det var denne der var defekt, men det synes ikke helt at være tilfældet. Jeg har nemlig haft bose
subwooferen til reparation hos forhandleren, men her var intet at komme efter, hos ham virkede den som den skulle.
Spørgsmålet til jer er så om der kan være noget i Jamo dvd'en der gør at bose subwooferen opfører sig underligt. Og er det
et problem at der er tilsluttet 2 subwoofere til samme system. find selv på flere relevante spørgsmål
Håber på noget hjælp
På forhånd tak!
Jonas
|