| Forfatter |
|
rasmush Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 28 December 2010 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg er nybegynder på LP-siden og kigger på en Thorens TD 320 på dba. Moderniseret med Rega-arm og blygummi i rammen. Med Grado-pickup men kender ikke til dens stand. Ellers siges det den er i god form og startprisen er 2500. Hvad siger i her på siden? Lyder det umiddelbart som fornuftigt valg eller er der faldgrupper? Jeg kan se, at en ny Grado-pu ikke er det dyreste i verden. Men hvad skal jeg ellers være opmærksom på? Er der noget med mørnet drevrem? Den har ikke kørt meget de sidste 10 år. Jeg søger noget kram, hvor jeg ret nemt kan skaffe reservedele hvis noget går i stykker hen ad vejen. Jeg er nok også ved at finde ud af at min forstærker er ved at være "for billig". Det er en 10 år gammel NAD 701 stereo reciever. Er det bedre at starte med at skifte den? (er nybegynder  ) Jeg vedlægger et foto af Thorens  Jeg håber nogen her kan give et råd. Venligst Rasmus
|
| Til top |
|
| |
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 28 December 2010 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
320´eren har et lifthåndtag foran til højre til den integrerede armlift, det har mestermekanikeren pillet af og efterladt et flot hul.
Skynd dig væk fra det klamp. Der er masser af gode tilbud. En umodificeret 320mk III kan fås for 2000.-, og hvis du er til
mere spændende arme, findes den også som 321 med fritvalgsarm.
|
| Til top |
|
| |

Sven tager en pause!
|
| Sendt: 28 December 2010 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
skal 701 receiverens afløser være brugt eller ny?
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 28 December 2010 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|