| Sendt: 10 April 2011 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har været den glade ejer af en Thule Spirit IA60B i 3 år. Her til aften begyndte den dog at opføre sig underligt.. Det
startede ved at jeg hørte en plade igennem. Så tændte jeg for tv'et og ville skifte over til "tape-indgang" på forstærkeren,
hvor lyden fra tv'et bliver overført til. Lyden der kom ud af VILDT høj, og jeg kunne ikke skrue ned på thule fjernbetjeningen
(tallene der indikerer lydstyrken gik ganske vist ned, men selve volumen forblev den samme.. Jeg skilte hele setup'et af, og
satte alle kabler sammen påny. Uden tv, kun med min thule cd-afspiller tilsluttet for at prøve at afspille en cd derpå. Samme
scenarie udspiller sig, VILDT høj volumen. Dog benyttede jeg drejehjulet på fronten og skruede ned på 6 (meget lav),
hvorefter musikken faldt fra den høje volumen og ned til ekstremt lav (hvilket nok svarer til 6) for derefter et par sekunder
senere at spille vildt højt igen...... Bemærk at disse skift i volumen ikke sker gradvist men fra det ene splitsekund til det
andet.
Er der nogen som kan hjælpe til at diagnosticere? Der er jo ikke garanti på længere, thule er gået konkurs og jeg aner ærligt
talt ikke hvad jeg skal gøre...
|