Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
Sendt: 14 April 2004 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
en bekendt skal ud og købe ny pickup, han bor i kbh og da jeg ikke er så kendt i de lokale hifibutikker i kbh, håber jeg at I kan hjælpe.
så hvor kan man købe Pick-up'er i kbh (og omegn) ?? Jeg er ikke helt sikker på hvad pladespiller det drejer sig om, men jeg synes han nævnte noget med en ældre technics..
Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 135
Sendt: 14 April 2004 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
hej witzel og velkommen til københavn!!
det lyder på det hele at det ikke skal være det helt store......men en god ortofon eller andet godt til under en tussebasse!
mit bud vil der for være Lydbutikken på frederiksberg ellers har danskaudio teknik nok også nogle ortofoner men nok ikke noget lydbutikken ikke har. ellers er der audio cunsult, med lidt af hver.
på falkoner alle' skuller der også være et par butikker man lige kan runde af hos! men er der noget bestemt du kikker efter?
Bruger siden: 19 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 394
Sendt: 15 April 2004 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
Frederik Carøe skrev:
Lydbutikken: Dynavector, Grado, Tekni-fi
Audio-Consult: Audio Note, Ortofon
Audio Art: Benz
MVh.
Frederik
Haha, kunne ikke lade være med at bemærke at ingen af de ovenstående butikker faktisk ligger i København, men på frederiksberg (sådan rent teknisk set)
Men ellers skidegode bud. Ortofonerne kan du finde næsten hvor som helst, så det skulle ikke blive et problem.
__________________ My candle burns at both ends; It will not last the night; But ah, my foes, and oh, my friends - It gives a lovely light! - Edna St. Vincent Millay
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum