Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 04:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Opgr. Rega Radio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
RegaSnellFan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2013
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 17 Marts 2013 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Rega Radio Tuner fra 1998. Den lyder ganske udmærket, men tænker at den nu er 15 år gammel og jo nok trænger til at blive efterset og måske få skiftet kondensatorerne, der jo med årene bliver ringere.. Gerne med nogle bedre, hvis det er til gavn for lyden:-) Måske der også er noget at hente ved at skifte/ændre andre af Radioens komponenter.. Mit mål er i hvert fald at få den bedst mulige lyd ud af denne opgradering, da jeg holder meget at dette medie og heller ike vil skille mig af med denne dejlige tuner.. Har læst et sted, at den her Rega, skulle ha' benyttet sig af Nad's 402 tunermodul i denne radio.. Ved ikke om det er korrekt, men skulle vist ellers være en ganske fin Nad tuner:-) Håber I vil hjælpe mig med jeres erfaring og know how, så min Rega Radio kan fornøje mig i mange år frem:-)

Mangler måske at fortælle at jeg osse har Rega Elex forstærkeren(skal osse ha' en opdatering) og Rega Planet cd afspilleren, samt et par kraftigt opgraderede Snell E3 højtalere.. Lige ved at tage springet til at opgradere til den nye Rega Brio R & den nye Rega Apollo R. Har desværre ikke midler til den nye Elicit R & Saturn R, der snart er på hylderne..

Til top Vis RegaSnellFan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RegaSnellFan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes