| Sendt: 17 Marts 2013 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Rega Radio Tuner fra 1998. Den lyder ganske udmærket, men tænker at den nu er 15 år gammel og jo nok trænger til at blive efterset og måske få skiftet kondensatorerne, der jo med årene bliver ringere.. Gerne med nogle bedre, hvis det er til gavn for lyden:-) Måske der også er noget at hente ved at skifte/ændre andre af Radioens komponenter.. Mit mål er i hvert fald at få den bedst mulige lyd ud af denne opgradering, da jeg holder meget at dette medie og heller ike vil skille mig af med denne dejlige tuner.. Har læst et sted, at den her Rega, skulle ha' benyttet sig af Nad's 402 tunermodul i denne radio.. Ved ikke om det er korrekt, men skulle vist ellers være en ganske fin Nad tuner:-) Håber I vil hjælpe mig med jeres erfaring og know how, så min Rega Radio kan fornøje mig i mange år frem:-)
Mangler måske at fortælle at jeg osse har Rega Elex forstærkeren(skal osse ha' en opdatering) og Rega Planet cd afspilleren, samt et par kraftigt opgraderede Snell E3 højtalere.. Lige ved at tage springet til at opgradere til den nye Rega Brio R & den nye Rega Apollo R. Har desværre ikke midler til den nye Elicit R & Saturn R, der snart er på hylderne..
|