| Forfatter |
|
KingManon Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 08 Juli 2004 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Skulle lige prøve at installere MCE 2004 for sjov for at se hvordan det virkede, men det blev der ikke meget sjov ud af 
Jeg kan overhovedet ikke få den til at virke med danske kanaler! Jeg fandt dette tool: http://mceguider.oabsoftware.nl/ men lige lidt hjalp det!
Er der nogen herinde fra der har den til at virke med danske kanaler og kan give en hjælpende hånd til hvordan det kan lave sig gøre?
For en ordens skyld bør jeg nok med det samme nævne at jeg har et Hauppage Win-TV 250 kort i maskinen, så det skulle være iorden!
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger


Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 09 Juli 2004 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
KingManon Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 09 Juli 2004 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har sat min reginal settings til germany og kørt guides ind for de tyske kanaler, har derefter brugt MCE guider til at ændre på frekvenserne men får ikke noget billede frem i MCE....ikke engang statisk baggrund :S
WinTV virker dog uden problemer! Nogen forslag?
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger


Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 09 Juli 2004 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
KingManon Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 09 Juli 2004 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
P** jeg er ikke hjemme lige nu så kan ikke prøve det 
Men prøver så snart jeg kommer hjem!
|
| Til top |
|
| |
KingManon Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 09 Juli 2004 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan da forresten lige spørge hvad TOSAgreed gør og er inden? Og skal jeg bare lade mine regional settings stå på tysk eller kan jeg slå dem tilbage på DK efter at have trukket guiden?
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger


Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 09 Juli 2004 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
KingManon Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 11 Juli 2004 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, nu tog jeg skridet og reinstallerede MCE og 2004 opgraderingen, men ak og ve stadig intet billede!
Jeg fandt dog ud af noget nyt og det er at hvis jeg går ind i TV settings og ud igen og skifter kanal, så skifter den sorte skærm til statisk støj og følgende billede kommer:
Billede slettet (Red)
Jeg har som sagt et Hauppage wintv-250 kort som kører fint med wintv. Jeg har prøvet at fidle med mine regional setting til både tysk og amerikansk uden held, stadig samme besked om at min region er forkert 
Hvilket TV-kort har du Binnerup, og hvordan har du fået tv til at virke i MCE?
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kingmanon,
Kan du fortælle lidt om kvaliteten på den wintv-250 kort? Hvor god er den??
Jeppe
|
| Til top |
|
| |
LeGuin Forum Bruger


Bruger siden: 19 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 19 August 2004 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke selv prøvet min PVR250 med MCE endnu, men i manualen står der at man skal installere driver updaten til kortet i MCE selvom kortet bliver installeret automatisk for at få det til at virke....

|
| Til top |
|
| |
joje_dk Forum Bruger


Bruger siden: 07 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 19 August 2004 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan/hvor får man MCE
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 20 August 2004 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at anvende søgefunktionen eller se på de allerede eksisterende indlæg, dit spørgsmål er besvaret her:
|
| Til top |
|
| |