Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 19:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Wake up on PS2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Robert
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 471
Sendt: 10 Juli 2004 kl. 01:08 | IP-adresse registreret  

Jeg har et ASUS P4P800 E Deluxe MB, som understytter wake up on PS2.
Men jeg kan ikke få det til at virke, hverken på mus eller tastatur.
Kan det give problemer med trådløst USB mus/keyboard med USB/PS2 adaptor ?.
Eller er det generelt et problem for trådløse mus/tastatur ?.

__________________
Mvh. Robert
Til top Vis Robert's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Robert Besøg Robert's Websted
 
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1618
Sendt: 10 Juli 2004 kl. 09:08 | IP-adresse registreret  

Har du indstillet tingene rigtigt i BIOS?

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.
 
OceanMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 April 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 516
Sendt: 10 Juli 2004 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Robert skrev:
Jeg har et ASUS P4P800 E Deluxe MB, som understytter wake up on PS2.
Men jeg kan ikke få det til at virke, hverken på mus eller tastatur.
Kan det give problemer med trådløst USB mus/keyboard med USB/PS2 adaptor ?.
Eller er det generelt et problem for trådløse mus/tastatur ?.

Det giver ofte problemer så snart du benytter trådløs udstyr, da det ikke er "tændt" inden computeren er tændt!!
Til top Vis OceanMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af OceanMan
 
Robert
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 471
Sendt: 11 Juli 2004 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Kim F. skrev:

Har du indstillet tingene rigtigt i BIOS?

Jep Kim F. er sat korrekt op i BIOS´en.
Virker med standart PS2 tastatur og mus med ledinng.



__________________
Mvh. Robert
Til top Vis Robert's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Robert Besøg Robert's Websted
 
DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1465
Sendt: 31 Juli 2004 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv trådløst tastatur og laver wakeup med ctrl+F1 og jeg ksal altså trykke en del gange på den, men så "kommer" den også. Så prøv det...
Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted
 
Nagash
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 03 August 2004 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

Kan nu ikke forstå det hedder wake on PS/2.

Det burde ligge under to forskellige indstillinger i BIOS. Nemlig Wake on Keyboard og Wake on Mouse. Men uanset hvad virker det kun gennem USB-porten på trådløse enheder, for der får Senderen/modtageren nemlig strøm fra, selvom computeren er slukket.

Du skal nok også lige kigge efter i BIOS, hvilke(n) tast(er) du skal trykke på, på keyboardet før den tænder.



__________________
Min stue:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=n agash-stuebio-og-andet
Til top Vis Nagash's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nagash
 
Klabo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 April 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 511
Sendt: 05 August 2004 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

wake on ps2 er vist under wol indstilling og derfor skal man slå "wake on tastatur" til et andet sted, jeg mener det en af de øverste menu punkter.

Til top Vis Klabo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Klabo
 
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 22 August 2004 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

Til info så virker Wakeup på mit setup fint med et trådløst Logitech keyboard, med et enkelt tryk på space. (Det funker hver gang).
Så det ER muligt at få det til at virke.
 
L.
Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted
 
Nwilan Glirt
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 85
Sendt: 11 September 2004 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

Jeg har det samme motherboard. Jeg var nødt til at flytte KBPWR jumperen på motherboardet for at få det til at fungere. Den sidder helt oppe i toppen til venstre - se side 2-19 øverst i manualen.

/Nwilan

Til top Vis Nwilan Glirt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nwilan Glirt
 
Robert
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 471
Sendt: 19 September 2004 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

Nwilan Glirt skrev:

Jeg har det samme motherboard. Jeg var nødt til at flytte KBPWR jumperen på motherboardet for at få det til at fungere. Den sidder helt oppe i toppen til venstre - se side 2-19 øverst i manualen.

/Nwilan

Tak Nwilan.

Nu kører det bare. Selv med Bluetooth !!



__________________
Mvh. Robert
Til top Vis Robert's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Robert Besøg Robert's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes