| Forfatter |
|
kirneh Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 176
|
| Sendt: 27 Juli 2004 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Deres nye hjemmeside har det ikke så godt endnu. Enten er alt ikke oppe at køre, ellers er der alt for meget trafik :-)
Men se siden http://www.meedio.com/
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 29 Juli 2004 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
kirneh skrev:
|
Deres nye hjemmeside har det ikke så godt endnu. Enten er alt ikke oppe at køre, ellers er der alt for meget trafik :-)
Men se siden http://www.meedio.com/
|
|
|
Ja, det kunne være lidt interessant at høre hvad I syntes om netop den release. Udfra deres forum, kan man se at der er MANGE bugs og at folk også er meget skuffede.
Det er stadig ikke b rugervenligt at sætte op. Der er ikke meget look og feel over brugergrænsefladen og den er slet ikke optimeret til en 10 feet brugeroplevelse. Men jeg nok også lidt inhabil i den sag, ville derfor høre hvad I andre syntes om den længe ventede Meedio.
Venligst,
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 29 Juli 2004 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja jeg fik ikke myhtpc til at virke 100% så jeg håber da virkelig at den nye er bedre..
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger


Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 01 August 2004 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meedio virker fint i min setup. Har ikke stødt på nogle alvorlige bugs.
- Brugervenlighed er der ikke meget af, men det er ikke noget problem for mig. Så længe det bare skal sættes op én gang, og så virker.
Jeg synes dog ikke produktet er godt nok.
Jeg bruger en ATI Remote Wonder fjernbetjening, og det er også fint nok til navigering, men musik-afspilleren (mp3, wma etc.) fungere elendigt! Jeg ønsker mig en afspiller, hvor jeg nemt kan tilføje numre til play-listen, og hvor de play, stop, forward etc. fungere fra fjernbetjeningen. Der gik fem minutter, hvor jeg forgæves rodede rundt i Meedio's menuer, for så til sidst at opgive. Nu bruger jeg stadig min mus, til at starte WinAMP eller WMP - og så ryger det smarte ved Meedio.
Til at navigere mellem film på harddisken og afspille dem, fungere det fint.
...men... mit ønske til en god HTPC software, er software jg kan styre udelukkende fra min fjernbetjening, og det lever Meedio ikke op til.
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 02 August 2004 kl. 00:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Findes der ikke et system der "bare" er plug n´ play? Gerne med remote til.
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger


Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 02 August 2004 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis nogen finder det, så sig endelig til!
- Jeg er meget tilfreds med ATI Remote Wonder fjernbetjeningen. Den er radiostyret og har lang rækkevidde. Men alle de programmer jeg kan finde understøtter kun nogle af funktionerne i fjernbetjeningen.
Jeg har en drøm... om at finde et HTPC program, der kan styre musik, film og recording med en fjernbetjening - uden brug af mus eller tastatur.
Det er måske for tidligt at håbe på det (??!)
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 02 August 2004 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at checke showshifter.. www.showshifter.com . Hvis det er den nye remote du har, så virker den sammen med showshifter.
Alternativt så kan du prøve Media Portal. Det er et nyt projekt der ser ret spændende ud.
Og så er det GRATIS.
Jeppe
|
| Til top |
|
| |
modist Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2004
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 02 August 2004 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan anbefale http://www.gottvpvr.com
Det er nemt af sætte op, og fungerer stabilt - selvom det stadig er i beta.
Det er meget stærkt på tv-fronten og understøtter xmltv.
Det bedste ved det (udover at det er gratis) er at det er muligt at styre vha piletasterne, enter(valg) og backspace (tilbage). Det betyder at det meget nemt at navigere og at sætte en remote op.
Derudover er der selvfølgelig understøttelse for musik og film, og der er i dag frigivet en version, der understøtter kald af externe programmer.
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger


Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 07 August 2004 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har efterhånden testet showshifter ret omfattende (undtage DVR funktionen), og det VIRKER!
Alle de funktioner jeg ellers savner fra alle andre programmer, kan fjernstyres fra min ATI Wonder Remote. Og oven i købet ret nemt. Menuerne er lavet ret nemme at navigere i. Indtil videre savner jeg ikke rigtigt noget.
Jeg afspiller DivX film fra en server i mit netværk, og masser af MP3/WMA filer, enkelte og i playlists. Desuden en hel del musikvidioer. Her er der ihvertfald ingen problemer.
|
| Til top |
|
| |