| Sendt: 04 August 2004 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal på et tidspunkt have en projektor og i den anledning skal jeg benytte min pc som HTPC. Men så er jeg i tvivl om hvilket kabel jeg skal bruge..
Grafikkortet er et Asus Geforce Fx 5900 og det har Dvi-i out.. Men jeg har søgt efter sådanne dvi-i kabler, og de er næsten ikke til at opstøve, og så var det jeg tænkte om man mon ikke kunne bruge Dvi-d, selvom at det er dvi-i?????
Hilsen en fortvivlet person angående dvi
|