Sendt: 19 December 2004 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey gutter,
Efter den lange debat om lydkort og kvaliteten af samme, fik jeg mig endelig et EMU 0404 lydkort. Lyden er utrolig og jeg nyder virkelig musikken i en anden grad end før.
MEN jeg har lidt problemer alligevel. Jeg har installeret kortet efter bogen og det giver mig lyd, men det har en tendens til at "mute" computeren. Når jeg starter computeren så er det ok, men så snart jeg åbner Media player så ser jeg at den muter for "wave" filer.
Starter jeg Showshifter så kan jeg høre lyden fra live TV, videofiler fra disken, cd'er og DVD'er. MEN starter jeg "jukeboxen" med alle mp3 filer så muter den igen.
Det er ved at drive mig til vanvid og jeg kan ikke finde ud af hvor tingene går galt. Er der noget jeg skal gøre inde i DSP softwaren??? kortet har ingen konflikter som jeg kan se det. Kortet har selv disablet onboard lydkortet og der ligger ingen drivere til det gamle kort. Jeg har valgt EMU driver inde i kontrolpanelet...
Hvis der er nogle af jer der har bare den mindste ide til så sig endelig til.. Verdens bedste lydkort og så er der lige et par småting som driver mig til vandvid...
Jeppe
|