| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 07:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg efterhånden læst en del på dette glimrende forum om htpc - og da jeg selv går og overvejer, hvad jeg skal bygge min htpc op af, så vil jeg lige høre brugere herinde, om det jeg havde forestillet mig, er helt afsporet...
Kabinettet: DIGN HV5 fra iUNEED MOBO: mit eksisterende Asus A7N8X-Deluxe CPU: min eksisterende AMD Athlon XP 2600 CPU-blæser: min eksisterende Mist Silent Twin
Eller skal jeg ud i at købe noget nyt i stedet - overvejer også lidt en AMD Athlon 64 3000+ på et 939-bundkort og så med en Thermal Right passiv køler (sammen med en SilenX blæser f.eks.)??
PSU: SilenX iXtrema Micro-ATX 280 eller 320W - er ikke helt sikker på cpu-strømforbruget, vil egentlig helst nøjes med 280W-udgaven 1-2 stk. SilenX 11 eller 14dB kabinetblæsere Lydkort - jeg kan se på forummet her, at et Aureon 7.1 Space / Audiotrak Prodigy 7.1 er et godt valg... Grafikkort: Jeg har et Radeon 9100 og starter nok med det, men overvejer at købe et Radeon 9600 med passiv køler TV-tuner: PVR-500 MCE RAM: 2x512mb DVD-brænder: Formentlig en Pioneer 108 HDD: 1 stk. Seagate 120gb SATA-disk opsat i en 5 1/4 hdd-ramme
Håber nogen vil komme med indspark - gode som dårlige! Tak.
|