| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du har et nyere grafikkort og bruger nogle af de nyere driverversioner fra Nvidia har du ikke brug for det.
Det var meget populært i gamle dage, da driverne ikke var af så høj kvalitet. I de nyeste Nvidia drivere kan man stort set manipulere med alt, incl custom timings
/Lennart
|