Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 19:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Multi Media Center (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
alfredo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Marts 2005
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer at investere i et Welltonway Multi Media Center , til at sammenkoble alle mine musik- og billede aktiviteter til een, styret på min TV skærm.

Har nogen erfaring med dette MMC ?

Til top Vis alfredo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alfredo
 
paqi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 617
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 13:01 | IP-adresse registreret  

har du et link til dette?
Til top Vis paqi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af paqi
 
kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3396
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn
 
perhorn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 59
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

Ser spændende ud - lad os høre dine erfaringer.

__________________
Per Horn
Til top Vis perhorn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af perhorn
 
paqi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 617
Sendt: 05 Marts 2005 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

JA det ser spændende ud men dyrt i mine øjne.. 1995,- er lige i overkanten..
Til top Vis paqi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af paqi
 
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2671
Sendt: 05 Marts 2005 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

Præsentationen af det ser ihvertfald ret god ud, spørgsmålet er så bare hvor tro den er virkeligheden! Men bestemt spændende.

- BR
Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR
 
alfredo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Marts 2005
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke vurdere om det er en dyr løsning, men når man ikke er nogen computer -ørn, bliver man ofte nød til at købe sig til en "dyr" færdig løsning, modsat f.eks. den gratis version af Media Portal, hvor jeg fornemmer man selv skal tilpasse programmet.

- men er jeg virkelig den første i Danmark der overvejer Welltonway MMC? er der slet ingen der har været der?

alfredo 

Til top Vis alfredo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alfredo
 
Graa
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 179
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 13:55 | IP-adresse registreret  

Har ikke prøvet/set den i aktion.

Men det er netop en færdig løsning, og der er jeg bange for, at du er nødt til at æde hele kagen. Hvad hvis du synes billedfremviseren er noget L...? Hvad hvis du ikke synes, at musikbehandlingen er bedre end fx. Musicmatch?

En bedre løsning synes jeg er, at bibeholde dit almindelige skrivebord, og derefter vælge alle de programmer der falder i din smag.

Og det behøver man absolut ikke være computernørd for at overkomme .

Det skulle da være et tilfælde, hvis Welltonway ramte det bedste inden for alle programmer....

Hvis det er fordi, du ikke vil have en computer stående i stuen, kan en Bluetooth-mus og tastetur række over 10 m., hvilket muliggør, at den kan stå i et tilstødende rum.

Helt så kone-venligt bliver det dog aldrig i funktionalitet, men hvis man vælger udstyr ud fra det kriterie, kan man aldrig anskaffe sig det bedste.

Til top Vis Graa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Graa
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes