Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 20:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Aldi pc til HTPC (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
palle2612
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 16 April 2005 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Hej med jer.

Jeg har efter nogen overvejelse skippet tanken om at droppe DVD køb, og bruge htpc til at drive min kommende hjemmebio, da jeg alligevel står for at skifte pc'en ud, der efterhånden er blevet for gammel. Jeg har så bemærket at den tyske aldi pc er anderledes bestykket end den danske, som f.eks større HD. 300 GB mod 250 GB her hjemme, plus som det mest interresante har den også DVB-T tuner til parabol. Nu er jeg ikke den største it-nørd, og er også sikker på at jeg vil få kommentare omkring dette emne i forumet, men kan man med succes købe en sådan pc i tyskland, som altså kører med en recovery cd/dvd omstillet til dansk, vil jo nok mene at det hele kører på tysk, den skal jo også kunne bruges som alm. pc med internet spil o.s.v. jeg spørger fordi det jo er en tusse at spare i forhold til lille danmark, der nede får man 256 mb sd kort, scart kabel, højttaler og web cam, alt i alt temmelig fedt, hvis den altså kan dansk, er klar over tastaturet skal ombyttes hvis det er.

Palle

Til top Vis palle2612's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af palle2612

-JLH-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 17 April 2005 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Mener du: 1. om det er mulligt at køre recovery cden fra en dansk medion af samme model? eller 2. installere danske windows + diverse programmer?

1. Ville ikke umiddelbart være noget problem hvis det var 100% ens maskiner, men som jeg husker det er der kun DVB-T tuner i den tyske og analog i den danske. Om der er andre små forskelle skal jeg ikke kunne sige, men umiddelbart ... nej...

2. sagtens...

Til top Vis -JLH-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -JLH-

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes