| Sendt: 21 Juli 2005 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa alle sammen!
Jeg har et stort problem, jeg ikke selv kan løse Nu hvor jeg har lagt windows ind min. 10 gange og har samme problem i nu er jeg bange for jeg har brug for hjælp nu.
Når jeg har lagt windows mce ind på min computer og kun mangler at sætte lyden op (inde i windows mce) kommer der ikke nogen lyd, eller windows kommer med en system fejl! Det sker hver gang,når jeg kommer der til. Har downloadet de nyeste driver til Hauppauge 500 mce, prøvet at bruge onboard lyd, flytte med de pci kort jeg har i min maskine, men det er det samme, når jeg skal sætte lyden op til sidst. Efter den er gået ned, mister den det ene tvkort (Nummer 2) det sker også hver gang og nå jeg vil ligge den ind igen, kommer den med en fejl code 28. Jeg kan godt få tv billede på, men text tv har aldrig virket. Den kunne godt være bedre, til at søge efter radio kanaler. Det er ikke altid, den kan finde navnene på tv kanalerne. Jeg kan ikke forstå, hvorfor den køre som om, at der er konflikt i mellem tvkort og lydkort er der nogen der kan hjælpe mig! før jeg prøver om jeg kan få kortet byttet.
PS: har skrevet 2 gange før her inde med andre problemmer!
Min computer består af:
Windows MCE 2005 us
Bundkort Asus P4P800se (p865)
tv kort Hauppauge 500 mce
Processor 1.6 400fsb 512kb
Grafikkort asus ati 9600 pro
Lydkort creativ 1024 live value
Fjernbetjeninger Microsoft Remote Control
TV Sony CRT 29"max 1024*768 60 hz(bruger S VIDEO)
Resten er onboard
|