Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 374
Sendt: 10 September 2005 kl. 03:16 | IP-adresse registreret
Jeg har lige købt en Microsoft Fjernbetjening Model 1039, de farvet knapper har ingen virkning, på min gamle Cyberlink, kunne man åbne video, music osv. på microsoft, har de ingen virkning, jeg har søgt efter software til den, men har ikke kunne finde noget, nogle der ved hvor man kan downloade det eller hvad man ellers kan gøre?
Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
Sendt: 13 September 2005 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
hejsa
Der findes nogle updates som skal installeres før din fjernbetjening virker, mener endda også at .NET framework sp1.1 skal installeres. Opdater din windows.... Hvis du vil bruge den til andet end media center findes der en anden driver og en plugin til Girder. mere om det på www.tgb.com under sectionen hacks & mods. og på www.proximis.com
Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
Sendt: 14 September 2005 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
Der findes et par rollups, men jeg kan ikke huske hvad de hedder. Den ene er den der er kendt som HD rollup1, så findes der mindst en der fixer nogle bufferproblemer med din fjernbtjening, relateret til strømstyring såvidt jeg husker.
Din Cyberlink remote er en kopi af Media Center 2004 remoten - og på denne var knapperne "My TV", "My Videos", "My Pictures" og "My Music" de samme knapper som de farvede knapper brugt til tekst tv - dvs. de farvede knapper kunne gå til disse funktioner direkte.
I 2005 versionen er de farvede knapper så vidt jeg ved rene tekst tv knapper, hvilket også forklarer hvorfor disse knapper ikke er på den amerikanske version.
Så de knapper gør så vidt jeg ved ikke det som de gjorde engang - men jeg skal gerne gå hjem og teste - jeg har både 2004 og 2005 (EU versionen) liggende...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum