| Sendt: 14 November 2005 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clemmensen skrev:
KasperP skrev:
| Jeg har noget Nevo på min Ipaq. Den fungerer fint til mit TV/AMP/DVD, så mon ikke det kan bruges til en HTPC også? |
|
|
Kan det ikke kun bruges til IR? Jeg har ingen IR-modtager på min HTPC, så det hele skal helst fungere via trådløst netværk.
|
|
|
Jeg kender ikke til nogle programmer, men ved at de enten kører over bluetooth eller WiFi ...så nej IR er ikke et krav __________________ SONY 52X3500 LCD TV | Yamaha RX-V 2600 | PODSPEAKERS MiniPod 5.1 | HTPC: Core 2 Duo E6400, 2gb ram, 400gb HD, 7600gt (HDCP), Audiotrak Prodigy 7.1 LT
|