| Sendt: 14 November 2005 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg sidder og leger med en computer og et Hitachi 32LD7200 LCD tv.
Men jeg kan ikke få computeren indstillet til at køre i tv'ets opløsning, som er 1366*768. Computeren har et NVidia GeForce 6200 kort i sig, og er koblet sammen med et dvi-hdmi kabel.
Kan godt få det til at virke med en lavere opløsning, men efter min overbvisning må det bedste da være at man rammer tv'ets nøjagtige opløsning? Eller?
|