| Sendt: 15 November 2005 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er begyndt at streame alle mine radio kanaler efter at DR er begyndt at streame i 128Kbit. Jeg bruger MCEsoft's Webmedia via MCE2005 hvilket som regel virker som det skal. Dog oplever jeg ofte, efter en standby, at jeg ikke kan få kontakt til kanalen. MCE kommer ud med en meddelelse om at jeg ikke har kontakt til internettet men der hul igennem. Det samme gør sig gældende i media playeren. Hvis jeg laver en "reparer" på netkortet så virker det igen, hvilket ikke er særlig hensigtsmæssigt især ikke når det er kæresten der skal lytte til P3. Men jeg kan ikke finde ud af om det er en proxy setting som blokere eller hvor fejlen ellers kan ligge for jeg kan snildt søge på nettet inden jeg "reparerer" netkortet.
Er der nogle af jer der har oplevet det samme eller har en ide til problemet?
Paqi
|