| Sendt: 18 November 2005 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, den bruger mpeg2. Man kan godt starte, stoppe, optage osv. Man kan dog _ikke_ timeshifte og man kan ikke programmere en optagelse fra programguide osv. For at optage skal man åbne kanalen og så bruge record knappen på fjernbetjeningen og selv stoppe igen når programmet er færdigt.
|