Sendt: 12 December 2005 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selve søgning af kanaler er simpel nok, men den virker ikke særlig stabil eller optimal. Første gang jeg søgte fik jeg 23 ukendte kanaler, anden gang fik jeg 47, tredje gange var det omkring 97 og det hele var kaos :-) Nu er kanalerne dog instillet korrekt (38 stk, eller deromkring). Jeg har "programmet" den til at optage et par serier og film og indtil videre virker det fint. Kvaliteten af billedet kunne godt være lidt bedre, men indtil videre regner jeg med at jeg bare skal have indstillet min hardware korrekt! Ellers virker MCE efter forventning, den eneste skuffelse er at der ikke er programguide til flere kanaler... En kanal som Discovery burde være der (kan heller ikke tilføje programguide til denne kanal manuelt) :/
1. Billedet står en smule dårligere på min LCD skærm (både via DVI og VGA tilslutning), dette kan ses ved at f.eks. kanal logo hopper en lille smule. Jeg har læst om et lille værktøj, hvor man kan optimere Hauppauge 500 kortet, hvor finder jeg dette? Det ville også være rart med en lille guide til hvad man skal instille for at få et godt billede.
2. Ukendte kanaler. En del af de kanaler jeg har fundet er ukendt (Discovery, MTV, VHR og andre), kan man ikke omdøbe navnet så man ikke har 10+ ukendte kanaler? TV2 Film er fundet 2 gange fordi den ene er ønskekanalen som pt. viser tv2 film, så det ville være rart at kunne ømdøbe den ene til ønskekanalen.
3. Kommer der ikke programguide til alle kanaler? Hvor kan man se hvilke kanaler som der burde være programguide på? Mener at en kanal som Discovery og tv 2 film burde der være en programguide på (så jeg nemmere kan optage mythbusters, hehe). Ville også være lækkert med en guide på mtv...
4. Plugins, hvor finder man plugins til MCE, er der nogen som kan anbefale et par stykker?
|