| Sendt: 20 December 2005 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
nåh drenge... jeg tænkte på om jeg ikke kunne få lidt rådgivning af jer kloge hoverder herinde
jeg har besluttet mig at droppe brugen af min dvd afspiller som afspilning af musik, jeg læste mig nemlig til at man ved brug af en fornuftigt lydkortkan opnå meget bedre lyd fra en pc end ved en normal dvd/cd afspiller
måden var at tage et "image" af cd'en og bruge en fx. audiotrak prodigy lydkort og køre lyden uden om windows downmixer
i første omgang er jeg mest fokuseret på musiken, filmne kan altid komme bagefter da pengepungen jo også gerne skulle kunne følge med
nu er mit spørgsmål så... hvad for noget grej skal jeg købe
kunne godt tænke mig et kabinet i samme bredte som almindeligt hifi udstyr. helst alu og ihertfald med en fornuftigtdisplay
et ordenligt styresystem til media center (behøver ikke at være mikroblød)
et prodigy lydkort
en tvtuner
en harddisk med rimelig plads
og en fjernbetjening/keybosrd der er funktionelt
hvad skal jeg gøre npr det kommer til bundkort, processor, chipset og kabler til min reciver, og selvfølgelig vil jeg også gerne udgå støj.
det kan godt være det måske er lidt meget på en gang, men jeg håber i kan hjælpe mig lidt på vej __________________ tja... perfektion er altid langt væk for ham der ikke forfølger den
|