Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 14:46   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Anbefal en ekstern tv tuner (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
oo27
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 444
Sendt: 07 Januar 2006 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Får nok byttet min shuttle til en laptop i næste uge. I den forbindelse får jeg min 20" Dell 2100FP "til overs".

Derfor vil jeg høre om i kan anbefale en ekstern "stand alone" tv-tuner - så jeg kan nøjes med en tuner box og så ellers bruge skærmen som tv i soveværelset - altså helt uden at bruge en comp




__________________
Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
Til top Vis oo27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oo27
 
pekr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 158
Sendt: 08 Januar 2006 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Der findes forskellig ext. tunere. Alt afhængig af hvilken indgang der er på din skærm skulle der virke. Har selv en Dell skærm og der er SVHS, VGA, Component, Composite og DVI. Så det burde være muligt at finde en tuner der kan sende et signal ud i enten Svhs eller composite.
Til top Vis pekr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pekr
 
paqi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 617
Sendt: 08 Januar 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Du skal bare lige kigge dig lidt omkring INDEN du køber. Jeg købte for 2 år siden en hos Zitech.. den kan ikke vise alle kanaler og det er ret så typisk for de enheder der bliver solgt. Især hvis du er under 1000kr.. Så i køkkenet kan jeg ikke se TV3 TV3+, TV4, og andre kanaler der ligger udenfor det område som min kan håndtere..

Jeppe

 

Til top Vis paqi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af paqi
 
oo27
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 444
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Ok har fundet et fra Neovo på edbpriser der får 5 stjerner i bedømmelser og har 1280x1024 opløsning - eneste ulempe jeg kan se er prisen på små 1500kr.

__________________
Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
Til top Vis oo27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oo27
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes