| Forfatter |
|
fjespersen Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilket tastaur bruger I til jeres HTPC som står i stuen, og som er i samme lokale som kranen ?
jeg har set på Amitechs: 
- Alternativet er Microsofts MediaCenter Keyboard: 
Er der nogen der har erfaringer med disse 2, eller kan anbefale andre (Hvor musen er indbygget i tastaturet) ?
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 212
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Binnerup: Hvad gør Amitechs ubrugeligt? Det kunne jeg godt finde på at investere i, men da ikke hvis det er ubrugeligt
__________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
miklthom Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad med det andet er det brugeligt?
|
| Til top |
|
| |
nisted Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det sjove er at Amitech bonger 800,- for keyboardet, mens det kan fås for 449,- her: http://www.befro.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid= r%2Dmap
Om det er skod ved jeg ikke, men det er da et interessant alternativ til MCE'et
Binnerup: Er det mere ubrugligt end MCE'en? det får i hvert fald mange stryg for musefunktionen
/nisted
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
fjespersen Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Patriarken Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Imho er IR ikke egnet til keyboards ligesom binnerup siger, og slet ikke det der Ruwido(amitech) Det er så bundelendigt at jeg vil betegne det som en joke...senderen og modtageren stinker for hårdt, og man bliver nød til at dobbelttjekke hver gang man har trykket på en tast. Indtil videre vil jeg anbefale Gyration hvis det skal se media center agtigt ud. Eller evt en PDA....
Jeg mener dog ikke at MCE har brug for et keyboard, eller at en hvilken som helst HTPC bør have brug for et keyboard, med undtagelse af når der indstalleres. Svarer jo lidt til i gamle dage hvor de første trådløde remotes kom frem...De fyldte hele sofabordet...LOL...kønne var de sgu ikke...
mvh Anders
|
| Til top |
|
| |
peewee© Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg følger lige med her, da jeg selv skal ud at have et tastatur til MCE, når jeg er færdig med at bygge det i løbet af næste uge. __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
Avance Signature 8 MK. II
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
fjespersen Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener nu man skal have et tastatur, men det kan jo ligge på en hylde indtil der surfes på 40".
Både mus og tastatur er lidt for meget. Jeg fatter sipelthen ikke at det skal være så svært at få et et ordentligt, trådløst, lille og smart tastatur, når man har kendt sådanne monteret i bærbare i mange år.
Jeg er helt klart til tastaturer med den lille knop som på IBM's og Toshibas tastaturer til bærbare. Ærgeligt at IBM's travel keyboard ikke er trådløst.
Du anbefaler Gyration - Hvem forhandler det ?
|
| Til top |
|
| |
Patriarken Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Dansk data display er den danske distributør Jeg tror ikke at de har den på lager though....Men du kan også finde det på pcalchemy. Prisen på Gyration er 140$ hvilket er dyrt (Med engelsk keyboard layout)
Jeg har selv prøvet det i Japan i sommers og det er ultra nice og så kører det RF. Musen er så genial at jeg faktisk påtænker at købe den pga at det ikke behøver et underlag..En fed fornemmelse og det virker bare....Keyboardet er meget normalt og fungerer som et normalt keyboard hverken bedre eller dårligere. Størrelsen på keyboardet er fin til htpcbrug imho.
Mvh Anders
|
| Til top |
|
| |