| Sendt: 22 Februar 2006 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Præsten
Tak... jeg har prøvet at slå Cli.exe og MACE.exe processer ihjel, men ATI Settings kommer stadig automatisk, når jeg genstareter Media Center (altså kun programmet ikke maskinen).
Har lige lavet et dump af den registry key du omtaler, og den omfatter følgende (hold da op en masse **** jeg har). Hvilken er det jeg skal fjernen, for at ATI Settings ikke kommer automatisk? Er du sikker på at det er den rigtige måde?
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] "ehTray"="C:\\WINDOWS\\ehome\\ehtray.exe" - Media Center "AVG7_CC"="C:\\PROGRA~1\\Grisoft\\AVG7\\avgcc.exe /STARTUP" - Virus scanner "ATICCC"="\"C:\\Program Files\\ATI Technologies\\ATI.ACE\\cli.exe\" runtime" - ATI et eller andet "High Definition Audio Property Page Shortcut"="HDAShCut.exe" - Jeg ved faktisk ikke hvad den gør godt for @="" "ATIMACE"="C:\\Program Files\\ATI Technologies\\ATI.ACE\\MACE.exe" - ATI et eller andet "AnyDVD"="C:\\Program Files\\SlySoft\\AnyDVD\\AnyDVD.exe" - Fjerner Copyright på DVD'er og CD'er "PowerStrip"="c:\\program files\\powerstrip\\pstrip.exe" - Styring af min skærm opløsning "SoundMan"="SOUNDMAN.EXE" - Jeg ved faktisk ikke hvad den gør godt for "AlcWzrd"="ALCWZRD.EXE" - Jeg ved faktisk ikke hvad den gør godt for "Alcmtr"="ALCMTR.EXE" - Jeg ved faktisk ikke hvad den gør godt for "RemoteControl"="\"C:\\Program Files\\CyberLink\\PowerDVD\\PDVDServ.exe\"" - Jeg ved faktisk ikke hvad den gør godt for "KernelFaultCheck"=...... (a lot of hex codes) - Jeg ved faktisk ikke hvad den gør godt for "iTunesHelper"="\"C:\\Program Files\\iTunes\\iTunesHelper.exe\"" - ITUnes "QuickTime Task"="\"C:\\Program Files\\QuickTime\\qttask.exe\" -atboottime" -QuickTime et eller andet. "BluetoothAuthenticationAgent"="rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent"
__________________ Panasonci 42" HD Plasma, Denon AVR2105 Surround Sound Receiver, MiniPod højttalere, 2GHz Core Duo, 4GB RAM, 1.5TB HDD, HFX Classic, FloppyDTV (DVB-C) tuner, 100% passivt kølet, Vista Media Center.
|