| Sendt: 05 Marts 2006 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg oplever en mærkelig fejl: Lyd i MCE2005 fungerer upåklageligt - udtagen, når jeg afspiller DVD. Så er der ingen lyd.
For at få lyd, er jeg nødt til at gå ind i "Indstillinger" og "DVD". jeg kan her se, at default indstillingen er S/PDIF og ikke "To højtalere", som er mit setup.
Når jeg ændrer indstillingerne her og vælger "Gem", får jeg lyd på min DVD-afspilning. Men næste jeg gang, jeg starter MCE2005, skal systemet tilbage ved default S/PDIF.
Hvordan løser jeg dette?
Mvh. Kasper
|