| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har valgt et hiper kabinet, og en amd64 cpu
Hvordan får jeg dette setup til at blive mest lydløst? kan man få nogle 'helt lydløse' blæserer eller kan man køle strømforsyning eller cpu pasivt?
på forhånd tak __________________ mvh. Søren
|