| Sendt: 29 Marts 2006 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Er der nogen på forummet der har prøvet nogen af de lydløse PSU'er?
Jeg har netop selv bestilt en Thermaltake Silent Purepower W0050, som jeg håber vil opfylde mine krav.
Der må da være nogen der har overvejet at putte et lignende produkt i deres HTPC?
Mvh. JBL
|