Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 19:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: HTPC=Acer 9800 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Hejsa...

Jeg håber mit spørgsmål kan komme ind under HTPC på denne site omend jeg er lidt usikker, men så er der forhåbentlig alligevel et eller andet kvikt hoved som kan give mig svar. Jeg overvejer at sætte penge i en Acer 9800 som bl.a har en 20" skærm. Grunden til denne maskine er, at jeg ønsker at kunne bruge den til HTPC udover alm pc opgaver...

Mit spørgsmål lyder på, da jeg kan se at den har TV kort, om jeg så kan være sikker på at sådan et kort kan andet end at afspille et eller andet på skærmen. Altså om jeg kan være sikker på at den feks kan "optage programmer" lige som en video eller Dvd optager?

Jeg håber at der er nogle som kan svare mig, da jeg ikke selv har kunne finde svar på dette spørgsmål ude på nettet.

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Patriarken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Den laptop du omtaler kan optage ligesom en dvd optager.....Det er den designet til, da den kører MCE.

mht om sådan et kort kan andet end at afspille et eller andet på skærmen...."That does not compute" Hvad exactly mener du med det?

Det er ikke tv-kortet der viser noget på skærmen men grafikkortet.....Hvis ikke du bruger mce kan den vise stort set hvad det skal være pr00n osv

mvh Anders

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Patriarken skrev:
Hejsa

Den laptop du omtaler kan optage ligesom en dvd optager.....Det er den designet til, da den kører MCE.

mht om sådan et kort kan andet end at afspille et eller andet på skærmen...."That does not compute" Hvad exactly mener du med det?

Det er ikke tv-kortet der viser noget på skærmen men grafikkortet.....Hvis ikke du bruger mce kan den vise stort set hvad det skal være pr00n osv

mvh Anders

Hej Anders

Mange tak for svaret. Tror måske jeg har udtrygt mig noget "klodset" men det ser alligevel ud som om du fangede min pointe og det er det vigtigste ;-)

Er godt klar over at det ikke er tv-kortet der viser hvad der skal vises, men det er dog, så vidt jeg har forstået det, tv kortet der "bestemmer" om sådan en fætter kan optage programmer eller ej ;-)

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Patriarken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

Patriarken skrev:
Hejsa

mvh Anders

Hej Anders

Er godt klar over at det ikke er tv-kortet der viser hvad der skal vises, men det er dog, så vidt jeg har forstået det, tv kortet der "bestemmer" om sådan en fætter kan optage programmer eller ej ;-)

Hejsa

Ja det har du ret i ;-)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes