| Sendt: 11 Juli 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var hos en ven forleden, som lige har købt et LCD-tv i den dyre ende... Tror det var 37.000. Og lige da han tændte var det første der slog mig, hvor "flydende" billedet var! Som om, at der var dobbelt så mange billeder pr. sekund end normalt.
Har det noget at gøre med hardware'en i tv'et, eller er de noget software som gør det?
Mit spørgsmål er i hvert fald: Kan man gøre noget med sin HTPC, så man får sådan et flydende billede?
Håber I forstår hvad jeg mener :)
|