Sendt: 18 August 2006 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kristian,
Jeg er selv ejer af en 7340 model. Det er godt nok en UK model den jeg har men i denne sammenhæng beyder det ikke så meget. Jeg har været rigtig glad for min. Før jeg fik den havde jeg bygget 2 og disse har aldrig virket 100% efter hensigten og jeg var ved at være lidt træt af det.
Men da jeg fik hp modellen så forsvandt mange af de småting fuldstændigt. Du skal dog være opmærksom på at en Pentium D støjer så skal den stå lige ved siden af dit tv så tænk lige over det. Min egen er placeret i kontoret med en xbox som extender. I realiteten så larmer den jo faktisk mere en hp maskinen men er en hel anden historie.
Det første jeg gjorde var at skifte tunerkortet ud med et Hauppauge PVR500 da jeg ville have dualtuner men ellers har jeg ikke gjort noget særligt. Den står nu i et hjørne og "keder" sig bravt for den laver ikke andet med Media Center. Tilgengæld så har jeg heller ikke noget keyboard og mus sat til fordi den stort set aldrig har brug for "hjælp" da den virker 100% som den skal.
En af de små finesser der er ved maskinen som jeg har hørt andre gerne vil have, er at selv om den står i standby så starter den op når du beder om adgang til den via en extender, og slukker selv når du er færdig med at hente data fra den.
Bed om at få den med hjem og tænd for den i din stue og se om du ka leve med støjniveauet og kan du det så får du en god arbejdshest. Nej det er ikke et smart slimline kabinet men derimod en god arbejdshest.
Jeppe
|