| Sendt: 01 September 2006 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Tak for svaret og linksne. Igår aftes da jeg sad og rodede med det, lykkedes det at sende Dolby Digital igennem, og det lød lækkert. Desværre lykkedes det kun at gøre det fra Windows Media Player. Da jeg prøvede VLC playeren, som jeg gerne vil til at bruge, kom der kun en masse hakkende lyde.
Alle steder jeg har læst om det, inklusiv det ene link du gav mig, står der at jeg skal "' select SPDIF Pass-through' in your soundcard options." Jeg har ledt og ledt, men har ikke kunne finde denne option. Jeg fandt den dog i AC3Filter som mediaplayeren bruger, men da VLC ikke bruger dette vil jeg høre om der er en der kan fortælle hvor i SB indstillingerne jeg finder det...?
Et andet problem med VLC'en er at jeg ikke kan vise film på tv'et når jeg bruger VLC'en. Det går fint med WMP, men med VLC'en kan jeg kun se desktoppen fra PC'en inde på tv'et...film vinduet er helt sort... WMP bruger bare ATI indstillingerne så jeg skifte displays, men når jeg prøver det samme med VLC, så sker det ovennævnte med sort film vindue. Nogen der har en Idé ?
Vh Dennis
|