| Sendt: 18 September 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske nogle kunne hjælpe mig..!?
I min HTPC har jeg lige fået et nyt ASUS dvd drev hvilket er fint nok,… Men så er det jeg vist ikke gør noget rigtigt! Lige meget om jeg sætter ANY-DVD til at køre stille & langsomt eller via NERO sætter ASUS drevet ned på 1x hastighed, vælger drevet at afspille med fuld hastighed.
Hvad har jeg glemt..???
Peter __________________ INNOVATING not IMITATING
|