| Sendt: 18 September 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv et 42" PV60, og kan klart anbefale det til alm. fjernsyn og DVD, men jeg ville nok være en kende nervøs for burn in, hvis det skulle bruges til en HTPC. Har ikke selv haft problemer med det, men har hellere ikke brugt det til pc skærm i længere tid af gangen.
__________________
|