| Sendt: 19 September 2006 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tænkte om vi ikke skulle lave en tråd, hvori vi postede vores bedste Nvidia indstillinger til HTPC brug? Standardinstillingerne ved installation af de nyeste drivere er IKKE optimale til eks. videobrug.
Derfor: Skriv hvilke indstillinger I har li Nvidias kontrolpanel (ikke nødvendigvis alle, men bare man har ændret i):
- Lysstyrke
- Kontrast
- Nuance
- Mætning
- Gamma
- Kantforbedring
Har du CRT, LCD, Plasma eller projektor?
Hvilken udgang bruger du? DVI, VGA, S-VHS eller Composit?
Skriv også dit favoritprogram til afspilning af videofiler.
|