| Sendt: 21 September 2006 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Har du en medie center computer eller vil du ikke have nogen server hvor medier kan tilgåes vha eget valg af software.....Vil du bruge Windows Media connect eller Windows Media Center.....eller vil du bruge SageTV eller MythTV som en evt backend? Det bedste valg kommer i høj grad an på hvilket betjening og funktionalitet du har.....Derudover ikke mindst hvilke medie filer du påtænkter at tilgå fra din ekstender..... PT Mener jeg ikke at man entydigt kan vælge eller fravælge nogen....Men jeg kan anbefale MCE på din computer og en Xbox ekstender.....Men desværre håndteres DIVx ikke umiddelbart på denne løsning selvom man i moddingverdenen er meget tæt på....... D-link, Hauppauge, Sitecom, linksys osv laver alle ekstendere der er fine hardwaremæssigt....Men som ikke understøtter MCE feks. mvh Anders
__________________ DK's bedste HTPC Forum
|